Monday, July 6, 2009

Cerita Tentang Breastpumpku Yang BAnyak Berjasa

Kali ni aku mau bercerita pasal breastpumpku yang banyak menabur jasa hinggalah sekarang acctually kali pertama aku menggunakan pam spectra yg double pump style. Mau tengok gambarnya jap ya aku godek dan cari dulu mana-

mana klau ada gambarnya yea

-pandangan dari sisi






-pandangan dari hadapan

-pandangan dari atas


-Ni sebagai memori ku lah menggunakan breastpump spectra gambar2 ni memang gambar original bp (breastpump), ianya dah diletgo pada mac lepas, sekarang the owner pada bp ku yang pertama ini adalah orang penang, ku harap sebagaimana ianya banyak membantuku pada awal-awal masa ku berpantang dulu dapatlah juga ia menabur jasanya bagi tuan punya yang baru tu.....insyaallah.


Kini aku dah menjadi pengguna tegar bp medela free style atau nama manjanya 'fs'. Mula-mula beli dulu memang boleh tahan jugak berfikir panjang tau ajalah harga seribu lebih...hemmmmm mahallllllllllllll kan? Actually rasa bersemangat di hati mau mem bf kan anakku yg kedua. Anak ku yg pertama dahulu acctually aku pernah kecewa, sebab umur baby ku 3 bulan baru akau tercari-cari ilmu nak membf anak. Akhirnya aku tak berjaya masa tu,....seddeyyy kan dlm ati...




Ini pulak adalah gambar hasil susu yang dihasilkan pada waktu subuh sebelum bersiap ke sekolah. Time ni anak dah 4 bulan, alhamdulillah susu ibu masih ada, nampak tak gambar ni yang sebelah kiri aja yg dapat 5 oz manakala kat sebelah pula ciput, cam ni lah lumrahnya rezeki susu ibu anakku, yg sebelah kiri yang dapat banyak susu biasanya.





'fs' ku si kuning yng berjasa padaku


-Gambar jarak dekat 'fs' kesayanganku.


No comments:

Post a Comment