Friday, September 25, 2009

Hari raya ke 6


Dah raya ke enam barulah kami sekeluarga dapat bergambar itu pun ambil skit2 ja, bukan apa tu charger bateri kamera ummi meragam, ntah rosak ka atau apa2 ntah bila cas bateri nda pandai penuh2, di sebelah keluarga ummi baru raya ke enam dapat berkumpul sekeluarga, sebab tunggu yg lain-lain balik ke kampung sebab terngam2 kena giliran beraya di tempat suami huhuhu...tapi klau aku ngan keluarga suami nda jauh rumah, pagi di rumah sebelah keluarga mentua, petang boleh lagi sambung rumah keluargaku.
.
(adek ngan kakak raya tahun pakai baju gaun ja..baju kurung dorang nda siap)
Klau tahun lepas ummi sarat mengandung time raya, tahun ni kami sekeluarga dah menyambutnya berempat, tapi mau tau cerita ;) raya kedua kunjungan raya kami ke hospital beaufort, demam anakku yg kedua pulak yg nda mau kebah2 lagi, nasiblah juga sdh mau seminggu raya ni oklah jugak. Jadi memang nda seberapa dapat beraya lah cerita, klau berjalan pon ke rumah saudara mara asal menyempat saja. Tapi yalah kan kdg kita mau limit masa nda juga menjadi sebabnya dahlah jarang jumpa kan mau 2, 3 minit saja mo bercerita?...memang mustahillah jugak, kdg sejam, setengah jam...memang dah lari budget masa ;). Apa nak buat dah namanya raya kan?....
(Bersama sepupu-sepupu c kakak,dari kiri nirah, ijuy, dan liling yg baju green tu c kakak lah tu bah bergaya oooh!!)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...