Wednesday, December 11, 2013

Alamak! matahari nak jatuh...

hehe gambar ni suami ambil masa kami bersantai-santai di tepian tebing pantai di belakang hotel mahal di KK tu hihi, apa kah nama hotel tu Pearl Habour ka apa lupa dah ummi, kununya mahu merakam matahari jatuh, tapinya tiada lah kami kamera dslr yang cantik tu kan apa pun ni gambar saja-saja merakaam indahnya alam ciptaan Allah SWT, bersyukur atas nikmat-Nya Subhanallah!


No comments:

Post a Comment